Salata este prima si cea mai sanatoasa optiune pentru o dieta alimentara. Mai mult, salata a devenit o specialitate a casei in randul familiior care gatesc si se hranesc sanatos. Urmatoarea salata este, cu siguranta, una nu doar sanatoasa, ci si foarte gustoasa. Consumand-o, mai ales dimineata, dar reteta noastra este mai complexa, ai uriase si nesperate beneficii.

Ai nevoie de varza cruda, telina cruda si morcov crud in cantitati egale. Se amesteca legumele, taiate foarte marunt sau date pe razatoarea fina, cu suc de lamaie si putin ulei de masline. Adaugati apoi si cateva masline, 1-2 linguri de porumb fiert, patrunjel sau marar tocate fin. Salata se consuma obligatoriu dimineata.

Exista insa si o dieta completa. La micul dejun consuma o felie de paine prajita si un ou sau o banana si un pahar de suc de grapefruit. La pranz, o farfurie de salata (300 g). Ca gustare poti consuma un mar, iar la cina,o farfurie de salata (300 g). Timp de 3 saptamani, consuma inainte de mesele principale cate 100-150 g de salata.

Poti manca orice, fara probleme, insa trebuie sa reduci portiile si sa eviti alimentele nesanatoase. Vei slabi, in cele trei saptamani, pana la la 5 kilograme. De asemenea, este foarte important sa te hidratezi suficient. Poate ca e complicat sa urmezi intocmai dieta, dar nu uita sa consumi aceasta salata in zori.

Bonus: Reteta traditionala de langosi cu branza. INGREDIENTE – 250 g faina, 150 ml apa calduta, 1/2 bucata cub de drojdie proaspata, 1 praf sare, 2 linguri zahar, 2 cani ulei, pentru umplutura – 200 g branza sarata sau alte umpluturi la alegere Langosi – Mod de preparare: Invata cum sa faci aceste delicioase gogosi umplute cu branza, cunoscute sub numele de langosi. Le poti umple si cu gem de. capsuni, crema de ciocolata, fructe, branza dulce si stafide, cubulete de sunca etc. Vezi cum se fac langosile.

Dizolva intr-un castron drojdia si se amesteca cu apa calduta, sare si zahar. Adauga faina si se framanta bine. Pune aluatul framantat intr-un vas uns cu ulei, acopera cu o carpa. Lasa la cald, ferit de curent, sa creasca, circa 30 de minute. Pune ulei la incins intr-o tigaie si desfa cu o lingura, sau cu mana, bucati de aluat crescut.

Se aplatizeaza (turtesc) bucatile de aluat si, daca nu le vrei simple, pune umplutura (de branza, branza cu verdeturi, stafide, fructe, gem etc.). Lipeste marginile, ca intr-un plic si pune in uleiul incins, la prajit, circa 2 minute pe fiecare parte, pana devin aurii. Se scot langosile pe prosoape de hartie si se lasa la scurs. Pudreaza cu zahar sau scortisoara, dupa gust. Se servesc calde.

Loading...